ხათუნა ლეკვეიშვილი
კრების ოქმი -1
კრების ოქმი -1
შეხვედრის თარიღი-10.09.2018.18
სთ.
სხდომას ესწრებოდნენ:დამრიგებელი,მშობლები,კლასში შემსვლელი მასწავლებლები.
დღის წესრიგი:
1.სასკოლო სასწავლო
გეგმის ,სასწავლო პროგრამების გრიფირებული სახელმძღვანელოების, მოსწავლეთა შეფასების
კრიტერიუმების გაცნობა.
2.სკოლის შინაგანაწესის, მოსწავლეთა ქცევის კოდექსის
გაცნობა.
3.ელექტრონული ჟურნალის
წარმოება.
საკითხი -1.სასწავლო გეგმის ,სასწავლო პროგრამების, გრიფირებული
და დამხმარე ნების შესაბამისად.
ე.მშობლებს გავაცანი გრიფირებული და დამხმარე სახელმძღვანელოების
ჩამონათვალი და სახელმძღსახელმძღვანელოების
, მოსწავლეთა კრიტერიუმების გაცნობა.
მომხსენებელი:ხათუნა
ლეკვეიშვილი-დამრიგებელი.
მოისმინეს:დამრიგებლის ინფორმაცია სასკოლო სასწავლო გეგმის
შესახებ.
დამრიგებლის ინფორმაცია
სასწავლო გეგმის შესახებ.
საკითხი 1.სახელმძღვანელოების გრიფირება.
ა.სკოლის მისია.
ბ.სასწავლო წლის კალენდარი.
გ.ეროვნული გეგმით
გათვალისწინებული საგანმანათლებლო მომსახურების ჩამონათვალი.
ვანელოები , რომლებიც
საგნის მასწავლებელებმა აირჩიეს.
აზრი გამოთქვეს მშობლებმა:ნინო თუთარაშვილმა
და ლია საბიაშვილმა.მოეწონათ ჩემ მიერ წარმოდგენილი
ინფორმაცია .
სხდომაზე დადგინდა :
ცნობად იქნეს მიღებული
კლასის დამრიგებლის ინფორმაცია.
საკითხი 2.სკოლის შინაგანაწესის , მოსწავლის ქცევის კოდექსის გაცნობა.
მომხსენებელი -დამრიგებელი :ხათუნა ლეკვეიშვილი.
მოისმინეს :ინფორმაცია
სკოლის
შინაგანაწესის შესახებ.განუმარტე, რომ სკოლის
შინაგანაწესს მტკიცებს სკოლა „ჰელიოსის“დირექტორი.კრებაზე დაწვრილებით
განვიხილეთ მოსწავლის ქცევის კოდექსის
შესახებ.
აზრი გამოთქვა
მშობელმა:ლაურა ფირანიშვილმა.მისი აზრით კარგია, როცა სკოლას აქვს ისეთი შინაგანაწესი,
სადაც დაწვრილებით განხილულია სკოლისათვის
საჭირო საკითხები.დაცული არის როგორც მოსწავლეთა.
ისე თანამშრომლის უფლება- მოვალეობები.
სხდომაზე დადგინდა:ცნობად იქნეს მიღებული კლასის
დამრიგებლის ინფორმაცია.
მომხრე -10
მოწინააღმდეგე-0
საკითხი 3.მოსწავლის აკადემიური მოსწრების შესახებ მშობლის ინფორმირებისა
და მშობელთან ურთიერთობის შესახებ.
მომხსენებელი : კლასის დამრიგებელი;მშობლებს გავაცანი ელექრონული ჟურნალის
ამოქმედებისა და გამოყენების
წესის შესახებ.
მშობლებმა გადაამოწმეს
კიდევ ერთხელ მეილები.განვმარტე მშობლებთან ურთიერთობის ფორმები. თუმცა კომუნიკაციის ფორმად
შეირჩა ელექტრონული ჟურნალი.
აზრი გამოთქვეს:მშობლებმა :ერნა ბადალოვამ და
ნათია კუჭავამ
მათი აზრით მშობლის
ინფორმირების შერჩეული ელექრონული ჟურნალი
საშუალებას იძლევა უფრო აქტიურად ჩაერთონ
შვილის სასკოლო ცხოვრებაში და დაწვრილებით ჰქონდეთ ინფორმაცია მათი შვილების აკადემიური მოსწრების
შესახებ.
N
|
საგანი
|
სახელმძღვანელოს
დასახელება
|
ავტორი
|
გამომცემლობა
გამოცემის წელი
|
1
|
ქართული ენა და
ლიტერატურა
|
დედა ენა /ქართული
ენა
ჩვენი ენა ქართული.
|
ნ.მაღლაკელიძე,
ც.ყურაშვილი
|
2011-2012
|
2
|
მათემატიკა
|
მათემატიკა
დამატებითი სავარჯიშოებიმათემატიკაში
გოშხეთელიანი.ევერესტი.
|
ი. რუხაძე
|
2011-2012 ფ/პ ი. რუხაძე
|
3
|
ინგლისური ენა
|
ინგლისური ენა
|
მაკ მილანი
|
2011-2012 /მაკმილანი
|
4
5
6
|
ბუნება
მუსიკა
ხელოვნება
|
ჩვენი გარემო
მუსიკა
სახვითი გამოყენებითი ხელოვნება.
|
ლ.შალვაშვილი
მ/ოთიაშვილი
კლდიაშვილი
|
დემოგრაფიული მონაცემები
მშობლების სახელი ,
გვარი
|
საცხოვრებელი ადგილი
T-N
|
|
1
|
ალექსანდრე ბადალოვი,
ერნა ხაჩატრიანი
|
|
2
|
დავით დუდაშვილი
ნინო სიხარულიძე
|
|
3
|
ზაზა თუთარაშვილი
ნინო მიქაძე
|
|
4
|
ნიკოლოზ კალაძე
ნინო ტურაბელიძე
|
|
5
|
ანარ მამედ-ზადე
ლეილა ალიევა
|
|
6
|
ვახტანგ ნოდია
ლიანა ოგანეზოვა
|
|
7
|
მამუკა რატიაშვილი
მზია ავაზაშვილი
|
|
8
|
გიორგი საბიაშვილი
ლია ბერიანიძე
|
|
9
|
დავით ქოჩორაშვილი
გვანცა თხინვალელი
|
|
10„
|
სპარტაკ წვერავა
ნათია კუჭავა
|
|
11
|
გურამ ხარაიშვილი
თამარ არაბიძე
|
|
12
|
კახა ორმოცაძე
მარი წივწივაძე
|
|
13
|
რაშიდ ხუდოევი
ეკატერინე ალიხანიდი
|
|
14
|
ლაურა მუშკუდიანი
|
|
15
|
შეფასების ნიმუში
წლის ბოლოსათვის.
მოსწავლის განმავითარებელი
შეფასება
მოსწავლე:
კლასი: __
.2018- 2019.
ძლიერი მხარე
|
ამ დროისთვის უჭირს
|
რეკომენდაცია
|
|
ქართული
|
კითხულობს ძალიან კარგად.კარგად იგებს და იაზრებს
უცნობ ტექსტებს,გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას შექმნილი ნაწარმოებისა და პერსონაჟების
მიმართ.ტექსტის შინაარს გადმოსცემს ნათლად,ლოგიკური
თანმიმდევრობით,საყრდენი სიტყვების გამოყენებით ადგენს და წერს თხზულებას,ასახელებს
და ახასიათებს თემატიკაზე შექმნილი სხვადასხვა პერსონაჟებს.ამოიცნობს მარტივ გრამატიკულ
ელემენტებს.შეუძლია სიტყვის ლექსიკოლოგიური ასპექტების დეფინაცია,
|
-----------
|
იკითხოს კლასგარეშე
ლიტარატურა.
|
მათემატიკა
|
სხარტად ასრულებს შეკრება - გამოკლების მოქმედებებს, გაორმაგება- განახევრებას.ხსნის სხვადასხვა სირთულის
ამოცანებს.პოულობს უცნობ კომპონენტებს.ადარებს
რიცხვებს და გამოსახულებებს. ამოკრებს და აჯგუფებს მონაცემებს. ხაზავს შესწავლილ
გეომეტრიულ ფიგურებს. ინტერესით მუშაობს
ლოგიკურ ამოცანებზე.
|
მეტი იმუშაოს ლოგიკურ
ამოცანებზე
|
|
ინგლისური
|
სწრაფად აზროვნებს,
ადვილად იმახსოვრებს სიტყვებს, ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს
|
ამ დროისათვის არ
საჭიროებს მითითებებს
|
უყუროს ინგლისურ
მულტფილმებს
|
ბუნება
|
შეუძლია: აღწეროს ორგანიზმები გარეგნული ნიშნების
დახმარებით, ორიენტაცია სკოლის ტერიტორიაზე, პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხო ქცევის ელემენტარული წესების დაცვა.
|
------------------
|
ამ დროისათვის არ
საჭიროებს რაიმე დახმარებას
|
ხელოვნება
|
შეუძლია მარტივი შრომითი საქმიანობის უნარ-ჩვევების
გამომჟღავნება და სხვადასხვა ტექნიკით ნამუშევრის შექმნა.
|
----------------
|
ამ დროისათვის არ
საჭიროებს რაიმე დახმარებას
|
სპორტი
|
აქვს აუცილებელი მოძრაობითი უნარ-ჩვევები(ხტომა, რბენა,
ბურთის გადაგდება, დაჭერა). ასრულებს სხვადასხვა ფიზიკურ ვარჯიშებს.
|
----------------
|
ამ დროისათვის არ
საჭიროებს რაიმე დახმარებას
|
ჭადრაკი
|
ფლობს ტერმინოლოგიას,
სწორად განალაგებს ფიგურებს
|
მითითებებს არ საჭიროებს
|
ივარჯიშოს მხედრის
სვლებზე
|
მუსიკა
|
მღერის მარტო და სხვებთანერთადმარტივსიმღერებს.ტაშითაჰყვებამუსიკას.
|
ამ დროისათვის არ
ესაჭიროება მითითება
|
უსმინოს სხვადასხვა
ჟანრის მუსიკას
|
ცეკვა
|
აქვსრიტმისშეგრძნება, ასრულებს
მითითებულ მოძრაობებს
|
--------------
|
ამ დროისათვის არ
საჭიროებს რაიმე დახმარებას
|
ისტ-ი
|
ადვილად იგებს ინსტრუქციას
და სწორად ასრულებს მას
|
არ იმსახურებს რაიმე
მითითებას
|
არ საჭიროებს დახმარებას
|
დამრიგებელი: ხ.ლეკვეიშვილი.
მშობელი:
საკითხავი მასალა პირველ და მეორე კლასელთათვის
·
ქართული
ხალხური ზღაპრები;
·
ი.გოგოებაშვილის
მოთხრობები;
·
შარლ
პეროს„ წითელქუდა“, „ჩექმებიანი კატა“, „კონკია“;
·
ასტრიდ
ლინდგრენის „პეპი გრძელი წინდა“, „სახურავის
ბინადარი კარლსონი’’,
„ლოტა აურზაურის ქვეყნიდან’’;
·
ანდერსენის„საზიზღარი
იხვის ჭუკი“;
·
ოტია
იოსელიანის„დაჩის ზღაპრები“;
·
არჩილ
სულაკაურის„სალამურას თავგადასავალი“.
No comments:
Post a Comment