ოლიმპიადისთვის მომზადება.
სადამრიგებლო პროგრამა
ოლიმპიადისთვის,კონკურსებისთვის,
შეჯიბრებესთვის
მოსწავლეების
მომზადება.
საგანი-მათემატიკა.
კლასი-მეორე.
პედაგოგი- ხათუნა ლეკვეიშვილი.
წელი-2018 -2019
სკოლის დასახელება
|
|
პროგრამის დასახელება
პროგრამის ტიპი
პროგრამის ხანგრძლივობა
წინაპირობა
|
მათემატიკა-კლასგარეშე საქმიანობა.
ოლიმპიადებისთვის,კონკურსებისთვის,შეჯიბრებებისთვის
მოსწავლეების მომზადება.
კლასგარეშე
დამატებითი სამუშაო.
წლის განმავლობაში
მოსწავლის ინდივიდუალური
შესაძლებლობები მოთხოვნები.
|
პროგრამის მიზნები
და ამოცანები
შემეცნებითი უნარების
განვითარება,მოსწავლეების ოლიმპიადებისთვის
მომზადება.ლოგიკური აზროვნების
ჩამოყალიბება.მოსმენის, მსჯელობის
უნარების განვითარება
და პრაქტიკაში გამოყენება.
სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები
1. ინდივიდუალური მუშაობა
2. წყვილებში
მუშაობა
3. ჯგუფური
მუშაობა.
4 .ტესტირება.
IIა კლასის
ხათუნა ლეკვეიშვილის
პორტფოლიო
მოსწავლეთა სია.პ.ნომერი.თვე, წელი, რიცხვი.
|
|||
1
|
ბადალოვი ელიზავეტა 16.11.2010. 01651010877
|
||
2
|
დუდაშვილი გიორგი 15.15.2011. 01454014221
|
||
3
|
თუთარაშვილი ალექსანდრე
23.02.2011. 01551012161
|
||
4
|
კალაძე სოფიო. 26.04.2011. 01154014094
|
||
5
|
მამედ- ზადე გულნარა
ნინო 28.01.2011. 01954013234
|
||
6
|
ნოდია ელიზაბეტ
19.04.2011.
01456006293
|
||
7
|
რატიაშვილი ანა-მარია
10.02. 2011.
01852006529
|
||
8
|
საბიაშვილი სანდრო
18.11.2010.
65123001151
|
||
9
|
ქოჩორაშვილი ნინო.
16.08.2011.
01550011107
|
||
10
|
წვერავა თომა
17.11. 2010. 01352006028
|
||
11
|
ხარაიშვილი ანი.
16.02.2011. 01556005787
|
||
12
|
ორმოცაძე ანა
05.11.2010. 01654012189
|
||
13
|
ხუდოევი თემურ
18.06. 2010. 01553006428
|
||
14. ფირანიშვილი მათე.
01952009255
|
დამრიგებლის მოვალეობები
1)გააცნოს მშობელსა
და მოსწავლეს მათი უფლება-მოვალეობები.
2)რეგულარულად ჩაატაროს
სადამრიგებლო საათი.
3)დაეხმაროს მოსწავლეს აკადემიური თუ სასკოლო გარემოში
წამოჭრილი პრობლემის დაძლევაში.
4)იყოს
შუამავალი მოსწავლეს, მასწავლებელსა
და მშობელს შორის.
5) რეგულარულად მიაწოდოს
მშობელს ინფორმაცია მოსწავლის აკადემიური
მიღწევის, დისციპლინის , პიროვნული პრობლემისა თუ წარმატების შესახებ.
6) აქარმოოს ანალიზი მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევის , ქცევის
შესახებ.
დაწეროს
მოსწავლეთა დახასიათება წლის ბოლოს და მიაწოდოს მშობელს.
მორიგეობა
ორშაბათიხუთშაბათი
ბადალოვა ელიზავეტა წვერავა თომა
დუდაშვილი გიორგი ხარაიშვილი ანა
თუთარაშვილი ალექსანდრე ორმოცაძე ანა
სამშაბათი
კალაძე
სოფიო
მამედ-ზადე გულნარა პარასკევი
ნოდია ელიზაბეტ ხუდოევი თემური
ოთხშაბათი ფირანიშვილი მათე
რატიაშვილი ანა- მარია
საბიაშვილი სანდრო
ქოჩორაშვილი ნინო
გაკვეთილების
ცხრილი
ორშაბათი
-
სამშაბათი-
ოთხშაბათი-
ხუთშაბათი-
პარასკევი_
კლასში შემსვლელ მასწავლებლთა სია
1.თამარ გიგაური.
2.ხათუნა ლეკვეიშვილი.
3.ნათია აფშილავა.
4.ლანა თუმანიშვილი.
5.ია ჯანუაშვილი.
7.ანა კუჭავა.
8.ნუნუ ცერცვაძე.
9.თამარ ბეჟიტაშვილი.
10.დალი გოგორიშვილი.
ქართული-7
მათემატიკა-5
ბუნება-2
ხელოვნება-1
სპორტი-2
მუსიკა-2
ჭადრაკი-1
ხატვა-1
ინგლისური-5
მეტყველება-1
|
თამარ
გიგაური.
ხათუნა ლეკვეიშვილი.
ნათია
აფშილავა.
დალი
გოგორიშვილი.
ნუნუ
ცერცვაძე.
ანა
კუჭავა.
ია
ჯანუაშვილი.
ლანა თუმანიშვილი.
თამარ
ბეჟიტაშვილი.
|
საგანმანათლებლო რესურსები დაწყებით კლასებში
პროექტორი,
კომპიუტერი.ციფრებიანი ბარათები,
პლაკატები,ნახატები,სახელმძღვანელოები,კუბიკები,
ლოტო,სხვადასხვა
ზომის საგნები,მაგნიტური დაფა,გეომეტრიული
ფიგურები.
N
|
საგანი
|
სახელმძღვანელოს
დასახელება
|
ავტორი
|
გამომცემლობა
გამოცემის წელი
|
1
|
ქართული ენა და
ლიტერატურა
|
დედა ენა /ქართული
ენა
ჩვენი ენა ქართული.
|
ნ.მაღლაკელიძე,
ც.ყურაშვილი
|
2011-2012
|
2
|
მათემატიკა
|
მათემატიკა
დამატებითი სავარჯიშოებიმათემატიკაში
გოშხეთელიანი.ევერესტი.
|
ი. რუხაძე
|
2011-2012 ფ/პ ი. რუხაძე
|
3
|
ინგლისური ენა
|
ინგლისური ენა
|
მაკ მილანი
|
2011-2012 /მაკმილანი
|
4
5
6
|
ბუნება
მუსიკა
ხელოვნება
|
ჩვენი გარემო
მუსიკა
სახვითი გამოყენებითი ხელოვნება.
|
ლ.შალვაშვილი
მ/ოთიაშვილი
კლდიაშვილი
|
დემო
სადამრიგებლო პროგრამა
მეორე ა კლასის სადამრიგებლო პროგრამა
დამრიგებელი: ხათუნა ლკვეიშვილი
#
|
დაგეგმილი საკითხები
|
შესრულების დრო
|
შენიშვნა
|
საორგანიზაციო
საკითხები
|
|||
1.
|
სადამრიგებლო
პროგრამის შემუშავება
|
სექტემბერი
|
|
2.
|
მოსწავლეთა პირადი
საქმეების მოწესრიგება
|
სექტემბერი
|
|
3.
|
ძირითადი და დამხმარე
ლიტერატურის სიის დაზუსტება
|
სექტემბერი
|
|
4.
|
მოსწავლეთამორიგეობისდაწესება,დღისრეჟიმის გაცნობადა კლასისკუთხის გაკეთება
|
სექტენმერი
|
|
5.
|
საკლასო ჟურნალის
წარმოება
|
წლის განმავლობაში
|
|
6.
|
საგნის მასწავლებლებთან
ურთიერთთანამშრომლობა
|
თვეში ერთხელ
შეხვედრების მოწყობა
|
|
მოსწავლეები
|
|||
7.
|
მოსწავლეთაპროგრესის და წარმატების შემოწმება, თითოეულიმოსწავლის შეფასების სქემების წარმოება და განმავითარებელი კომენტარების მიცემა
|
სემესტრის ბოლოს
|
|
8.
|
აკადემიურადჩამორჩენილმოსწავლეებთანდამატებითიმუშაობა.
|
საჭიროებისამებრ
|
|
9.
|
კლასის საათების
ჩატარება
|
კვირაში ერთხელ
|
|
მშობლები
|
|||
10
|
მშობელთა კრებები,
ინდივიდუალური შეხვედრების მოწყობა
|
სემესტრში სამჯერ,
ყოველ პარასკევს
|
|
ღონისძიებები, გასვლები და სხვადსხვა პროფესიის ადამიანებთან შეხვედრები
|
წლის განმავლობაში
|
თვე
|
დასახელება
|
აღწერილობა
|
||
სექტემბერი
|
||||
პროექტი
|
ოზონისშრისდაცვისსაერთაშორისოდღე
|
|||
მშვიდობის საერთაშორისოდღე
|
"დახატემშვიდობა"
|
|||
ექსკურსია
|
ტურიზმისმსოფლიოდღე
|
|||
ოქტომბერი
|
||||
საქველმოქმედოპროექტი
|
თბილისობისგამოფენა
|
|||
შეხვედრა
|
მწერალთან/რეჟისორთან/გამომცემელთან
|
|||
ნოემბერი
|
გასვლა
|
ქარხანაში
|
||
რთველი ჰელიოსში
|
ფოტოკონკურსი "შემოდგომისპეიზაჟი"
|
|||
უმცროსიბიზნესმენი
|
ვსაუბრობთბიზნესზე
|
|||
დეკემბერი
|
ასტრიდლინდგრენისდღე
|
|||
შეხვედრა
|
მფრინავი( 7დეკემბერთანდაკავშირებით)
|
|||
შესამოწმებელიწერები
|
ქართულსა დამათემატიკაში
|
|||
თხზულებებისფესტივალი
|
||||
ნაძვისხეებისკონკურსი
|
გამოფენა -კონკურსზეექსპონატებისგატანა
|
|||
საახალწლოკარნავალი
|
||||
იანვარი
|
შეხვედრა
|
მწერალთან/რეჟისორთან/გამომცემელთან
|
||
თებერვალი
|
შეხვედრა
|
სხვადასხვა პროფესიის ადამიანთან
|
||
კარნახი
|
||||
ვიქტორინა
|
||||
მარტი
|
კითხვისფესტივალი
|
მშობლიურიენისდღე
|
||
მათემატიკურიოლიმპიადა
|
||||
თოჯინებისთეატრი
|
||||
აპრილი
|
ნორჩიმებაღეები
|
თესლისჩარგვადა პატრონობა.
|
||
აპრილი
|
კალიგრაფიული ფესტივალი
|
|||
სპორტულიშეჯიბრებები
|
სპორტისდაჯანმრთელობისსაერთაშორისოდღეებთანდაკავშირებით
|
|||
პროექტი
|
ავიაციისადაკოსმონავტებისსაერთაშორისოდღე
|
|||
მაისი
|
ღიაგაკვეთილები
|
ინგლისური, ქართულიდამათემატიკა
|
||
შესამოწმებელიწერები
|
ქართულსადამათემატიკაში
|
|||
დასკვნითიღონისძიება
|
||||
ივნისი
|
ბავშვთა დაცვის
საერთშორისო დღე
|
|||
კითხვის ფესტივალი
|
||||
პრეზენტაცია
|
ნორჩი გამომცემელი
|
|||
წლის მანძილზე
|
თეატრი
|
|||
-
|
||||
წლისმანძილზე
|
.
|
|||
წლისმანძილზე
|
გასვლა მუზეუმებში
|
|||
წლისმანძილზე
|
გარემოსდაცვა
|
|||
წლის მანძილზე
|
წარმატებული
მოსწავლეები
|
კლასის
საათის თემები
N
|
თემები
|
შეხვედრების
რაოდეობა
|
მიმართულება
|
შეხვედრების დრო
|
ჩატარებული სამუშაოს აღწერა
|
1
2..
|
ქცევის წესები და ეტიკეტი.
საკლასო წესების შემუშავება .რომელი წესების დაცვა გვეხმარება
სწავლაშ20
|
1
|
პიროვნული
და მორალური განვითარება
|
||
,,დახატე მშვიდობა’’ -მშვიდობის საერთაშორისო დღე
|
1
|
||||
2.
|
ჩვენიშესაძლებლობების სკივრი. ჩვევები და უნარები
,
|
1
|
|||
შეხვედრა თავდაცვასთან
|
1
|
||||
3.
|
შსმ ადამიანები და საზოგადოების დამოკიდებულება
ამ ადამიანებთან.
|
1
|
|||
4.
|
თვისებები,რომელთა გამოც ვირჩევთ
მეგობრებს,ადამიანური თვისებები,რომლებიც აუცილებელია მეგობრობისა და
სწავლისათვის.
|
1
|
.
|
||
უმცროსი ბიზნესმენი, ვსუბრობთ ბიზნესზე.
|
1
|
||||
5
|
ჩემი საუკეთესო მეგობარი
|
1
|
|||
ასტრიდ
ლინდგრენის დაბადების ღე
|
1
|
||||
6.
|
მე რომ პრეზიდენტი ვიყო
|
1
|
.
|
||
შეხვედრა მწერალთან
|
|||||
10
|
„ჩვენ განსხვავებულები ვართ“
|
3
|
11.
|
„ჩემი საყვარელი სათამაშო
გიამბობთ ჩემზე“
|
2
|
|||
12.
|
ჩემი საყვარელი სათამაშო გიამბობთ ჩემზე.
|
||||
13.
|
ნორჩი მებაღეები
|
2
|
|||
14.
15.
|
სირთულეების დაძლევის გზებზე ფიქრი
სპორტული შეჯიბრება სპორტის დღესთან დაკავშირებით
|
3
1
1
|
.
|
||
16.
|
დედამიწის საერთაშორისო დღე
|
1
|
|||
17..
|
ქცევის წესები,ეტიკეტი
|
1
|
|||
18.
|
გარემოს სისუფთავეზე ზრუნვა.
|
1
|
გარემოსდაცვითი კულტურა დაცხოვრების ჯანსაღი წესი
|
||
19.
|
‘მარტო ქუჩაში“
|
1
|
|||
20.
|
საკუთარი ჯანმრთელობა როგორც ფასეულობა.დღის რეჟიმი
|
1
|
|||
21.
|
უსაფრთხოება შინ და გარეთ
|
1
|
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
უსაფრთოებასა და ცნობიერება
|
||
22.
|
კულტურული ღირშესანიშნაობები .
|
3
|
მოსწავლის განმავითარებელი
შეფასება
მოსწავლე:
_______________________________________________________
კლასი:
________
თარიღი:______________
ძლიერი მხარე
|
ამ დროისთვის უჭირს
|
რეკომენდაცია
|
|
ქართული
|
|||
მათემატიკა
|
|||
ინგლისური
|
|||
ბუნება
|
|||
ხელოვნება
|
|||
სპორტი
|
|||
ჭადრაკი
|
|||
მუსიკა
|
|||
ცეკვა
|
|||
დამრიგებელი:
კითხვის შემოწმების
კითხვის შემოწმების
კრიტერიუმები
სახელი და გვარი
|
სწორი
|
სწრაფი
|
გამართული
|
ინტონაციური
|
შენიშვნა
|
|
1.
|
||||||
2.
|
|
|||||
3.
|
||||||
4.
|
||||||
5.
|
||||||
6.
|
||||||
7.
|
||||||
8.
|
||||||
9.
|
||||||
10.
|
||||||
11.
|
||||||
12.
|
||||||
13.
|
||||||
14.
|
||||||
15.
|
||||||
16.
|
||||||
17.
|
||||||
18.
|
||||||
19.
|
||||||
20.
|
||||||
21.
|
კითხვის შემოწმების კრიტერიუმები
კლასი 2018-2019 სასწ.წ.
შეფასებისრუბრიკა
მოსწავლის სახელი და გვარი____________________ თარიღი:_____________
საგანი: ქართულიენადალიტერატურა
შეფასებაზეპირმეტყველებაში
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
აღწეროს ილუსტრაცია.
|
|
|
|
მეტყველებისას გამოიყენოს წინადადების მოდალობები
(თხრობა, შეკითხვა, თხოვნა, ბრძანება) და გადმოსცეს შესაბამისი ინტონაციით.
|
|
|
|
მკაფიოდ გამოთქვას ბგერები სიტყვაში.
|
|
|
|
პაუზით გამოყოს სიტყვები ერთმანეთისგან.
|
|
|
|
წინადადების დასრულება გამოხატოს პაუზით და შესაბამისი
ინტონაციით.
|
|
|
|
დასვას / უპასუხოს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით.
|
|
|
|
სიტყვა დაყოს მარცვლებად, მარცვლები გააერთიანოს სიტყვებად.
|
|
|
|
სიტყვები დაშალოს ბგერებად, ბგერები გააერთიანოს სიტყვებად.
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
შეფასებაკითხვაში
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
თავისუფლად იცნოს ხშირად გამოყენებული სიტყვის ორთოგრაფიული ხატი.
|
|
|
|
იცნოს ანბანის ყველა ასო.
|
|
|
|
ასოები გაამთლიანოს მარცვლებად, მარცვლები - სიტყვებად.
|
|
|
|
გააგრძელოს სხვის მიერ დაწყებული კითხვა სათანადო
ადგილიდან.
|
|
|
|
დამოუკიდებლად გაიგოს სავარჯიშოს პირობა.
|
|
|
|
ტექსტიდან ამოკრიბოს კონკრეტული ინფორმაცია.
|
|
|
|
შექმნას მთლიანი ზღაპრის ან ცალკეული ეპიზოდის ილუსტრაციები.
|
|
|
|
მთლიანობაშიდააკვირდესტექსტის კომპოზიციურ აგებულებას,
დაასახელოს ტექსტის მაორგანიზებელი ელემენტები (სათაური, ილუსტრაცია, წარწერა, აბზაცი, ლოგო, ტიპოგრაფიული მახასიათებლებიდასხვ.)
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
შეფასება წერაში
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
ხაზოვანსისტემაშიდაიცვას
ასოთაგანლაგებისპრინციპი.
|
|
|
|
ნაბეჭდიფურცლიდან/ დაფიდანგადაწეროსსიტყვები, წინადადებები.
|
|
|
|
კარნახითდაწეროს ასოები, მარცვლები,
სიტყვები.
|
|
|
|
დამოუკიდებლადდაწეროსსიტყვები
|
|
|
|
წერილობით უპასუხოს მარტივ კითხვებს.
|
|
|
|
წინადადებისბოლოსსათანადოდგამოიყენოს სასვენინიშნები.
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
საგანი: მათემატიკა
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
საგანი: ბუნება
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობის გააცნობიერება
გარემოსაღქმაში.
|
|
|
|
სხეულებს შორისმსგავსებისა და განსხვავების არსებითი
ნიშნებისმიხედვით კატეგორიზაცია.
|
|
|
|
სკოლისტერიტორიაზე
ორიენტირება.
|
|
|
|
დღე–ღამის მონაცვლეობასთან დაკავშირებულ
მოვლენების დახასიათება.
|
|
|
|
პირადიჰიგიენისადა
უსაფრთხოქცევის წესების დაცვა.
|
|
|
|
დამოკიდებულების
გამოხატვა საკუთარი გარემოსადმი.
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
საგანი: სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
სახვითი ხელოვნების ძირათადი ელემენტების გამოყენება ნამუშევრის შექმნისას.
|
|
|
|
დაკვირვების შედეგად მიღებული ცოდნის გამოყენება ნამუშევრებში.
|
|
|
|
ნამუშევრის შექმნა შთაბეჭდილებისა და წარმოსახვის მეშვეობით.
|
|
|
|
ელემენტარული ტერმინების გამოყენება.
|
|
|
|
ხელოვნების ზოგიერთი დარგისა და ჟანრის ერთმანეთისგან განსხვავება
და ყოველდღიურ ცხოვრებასთან დაკავშირება.
|
|
|
|
ნაწარმოების შინაარსის საკუთარ გამოცდილებასთან დაკავშირება.
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
საგანი: სპორტი
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
ფიზიკურ აქტივობაში მონაწილეობისათვის
აუცილებელი უნარ-ჩვევების გამოვლენა (გადაადგილება, ხტომა რბენა და ა.შ)
|
|
|
|
მონაწილეობის მიღება ფიზიკურ აქტივობებში.
|
|
|
|
ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობის საფუძველზე მოსწავლის მიერ ისეთი სასიცოცხლო უნარების გამოვლენა, როგორიცაა:
მიზნის დასახვა, ადამიანებთან ურთიერთობა, სხვისი ინტერესების გათვალისწინება და
ა.შ.
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
საგანი: ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
მოსწავლეს შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებთან დაკავშირებული ძირითადი
ცნებებისა და ოპერაციების გაცნობიერება.
|
|
|
|
საინფორმაციო საკომუნიკაციო ტექნოლოგიური საშუალებების
გამოყენება.
|
|
|
|
ნასწავლი მასალის გამოყენება ნამუშევრის შექმნაში.
|
|
|
|
გასაუმჯობესებელი:
მასწავლებელი:
მოსწავლე:
_______________________________________________________
შეუძლია
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
უჭირს
|
რეკომენდაცია
|
ქართული
|
|
|
|
|
მათემატიკა
|
|
|
|
|
ინგლისური
|
|
|
|
|
ბუნება
|
|
|
|
|
ხელოვნება
|
|
|
|
|
სპორტი
|
|
|
|
|
ჭადრაკი
|
|
|
|
|
მუსიკა
|
|
|
|
|
ცეკვა
|
|
|
|
|
ისტ
|
|
|
|
|
მხატვრული კითხვისა და
მეტყველების პროგრამა - l კლასი
#
|
საკითხავი თემები
|
საათების რაოდენობა
|
ჩატარების დრო
|
ჩატარებული
სამუშაოს აღწერა
|
|
იაკობ გოგებაშვილის „ლომი , ვირი და მელია“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1 სთ
|
|
|
|
იაკობ
გოგებაშვილის „ ბაყაყი და თაგვი’
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
იაკობ გოგებაშვილის „თევზაობა’’
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
იაკობ გოგებაშვილის „მარადმწვანე ხეები“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
სულხან - საბა ორბელიანის „ მელია და მწევრები“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
სულხან - საბა ორბელიანის „კატის გაზრდილი ლომი“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
სულხან - საბა ორბელიანის „სოფლის მაშენებელნი“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
მარიჯანის
„ ვინ უფრო გიყვარს?“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
ვლადიმერ
ასლამაზიშვილის „ხელთათმანი“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
რევაზ ინანიშვილის „ კრეჭანა“მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
მერაბ ბოლქვაძის
‘ბებოს ჯოხი“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
ნინო ნაკაშიძის
„ მიყვარს მშვენიერი გაზაფხული“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
ვახტანგ კახაძის
„ გულკეთილი ცაცა’’
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
ლევ ტოლსტოის
„კურკა“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
ბლადიმერ ასლამაზიშვილის „კარი“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
იაკობ
გოგებაშვილის „ კეთილი ამხანაგები“
მეტყველების სავარჯიშოები
|
1
სთ
|
|
|
|
როდიონ
ქორქია“ ზარმაცა“
მეტყველების სავარჯიშოები |
1
სთ
|
|
|
გამოსაყენებელი
სავარჯიშოები:
საქართველოს
პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
განცხადება
თბილისის სკოლა დაწყებითი კლასების კათედრაზე
იქმნება
სასკოლო ლიტერატურული
კლუბი „ ცეროდენა“.კლუბში გაერთიანება
შეუძლიათ
მეორე და მესამე კლასის
მოსწავლეებს, სურვილის შესაბამისად.
მეცადინეობა გაიმართება
2018- 2019 სასწავლო წლის განმავლობაში ხუთშაბათობით,
გაკვეთილების შემდეგ,
15 სთ. გთხოვთ
მოგვმართოთ 2018 წლის
10 ოქტომბრამდე.
განაცხადის ფორმა კლუბში
გაწევრიანების მსურველთათვის.
სახელი-
გვარი-
მობილური ტელეფონის
ნომერი-
სკოლა-
კლასი-
რატომ გსურთ კლუბში ჩართვა-
კლუბის ხელმძღვანელი-
კლუბის
კურატორი-
მისამართი-
სასკოლო- ლიტერატურული კლუბი-“ ცეროდენა“
კლუბის ზოგადი
წესდება
სკოლა
ლიტერატურული კლუბი
„ცეროდენა“ დაფუძნებულია
დაწყებითი კლასების
მიერ.კლუბი დაფუძნებულია
განსაზღვრული
ვადით .
დევიზი-„ლექსები სულის საზრდოა,შეიყვარე ისინი“.ვიკითხოთ მხატვრული ლიტერატურა და ავიმაღლოთ წიგნიერების
დონე!
კლუბის მიზნები
და ამოცანები
1)მოსწავლეებში
წიგნიერების დონის ამაღლება.
2)კრიტიკული და ანალიტიკური
აზროვნების უნარების
განვითარება
3)საკუთარი დამოკიდებულებების ჩამოყალიბება.
4) საკომუნიკაციო უნარ- ჩვევების განვითარება.
5)აზრის თავისუფლად გამოთქმა და დაფიქსირება.
6) ლოგიკური
მსჯელობის უნარების განვითარება.
7)ზეპირმეტყველების
კულტურის გამომუშავება.
8) მოსმენილი ან წაკითხული
ნაწარმოების დაკავშირება საკუთარ გამოცდილებასთან.
ამოცანები
·
წაკითხული ნაწარმოების
თემის , იდეის გააზრება.მოსწავლეებმა შეძლონ
ტექსტის
აღქმა.დაეუფლონ სწორი გამომეტყველებითი კითხვის ჩვევებს.გაუმდიდრდეთ ლექსიკური
მარაგი.შეძლონ წაკითხულის ფერად ილუსტრაციებთან დაკავშირება.
ამოცნობა იმისა , თუ
ლექსის რომელი ეპიზოდია
დახატული.
·
შეძლონ ლექსში გადმოცემული თემა ან მათთვის საინტერესო მონაკვეთი
გადმოსცენ წეპირსიტყვიერად და ნახატით.წარმოადგინონ
პრეზენტაციები.
·
შეძლონ ამოიცნონ მხატვრული გამოთქმები,
წარმოადგინონ მიმიკით.
·
შეძლონ ენობრივ მასალაზე
დაკვირვება. რიტმაზე დაკვირვება.
კლუბის მუშაობის განმავლობაში გამოყენებული
იქნება
სწავლება შემდეგი მეთოდებით
ჯგუფური სავარჯიშოები
პრეზენტაცია
დისკუსია
მოსალოდნელი შედეგები
მოსწავლეები ლიტერატურულ
კლუბში მუშაობის შედეგად გამოავლენენ
და განამტკიცებენ მხატვრული კითხვის უნარებს.
განივითარებენ პრეზენტაციის , ჯგუფური მუშაობის, თანამშრომლობის , არგუმენტირებული მსჯელობის ჩვევებს.
მოსწავლე მიეჩვევა
სწორ, ლოგიკურ აზროვნებას. ჩამოუყალიბდება ხმის ტემბრი,
ემოცია.
კლუბის მუშაობა
კლუბის „ცეროდენას“
წევრები იკრიბებიან კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათ დღეს,
გაკვეთილების შემდეგ.
კლუბის მუშაობაში ჩართული პირები
საჯარო და კერძო სკოლის
მოსწავლეები მეორე და მესამე
კლასის მოსწავლეები.
ქართული ენის მასწავლებლები.
მოსწავლეთა მშობლები.
დრო-კლუბის მუშაობა
განხორციელდება 2018- 2019 სასწავლო წლის
ორივე სემესტრის განმავლობაში.
ხუთშაბათ დღეს. 3
საათზე.
რესურსები
·
ს.ს.იგავები
·
ენის გასატეხები.
·
გამოცანები
·
მცირე ზომის ლექსები
·
ვიდეორესურსები
·
ფურცლები, კალამი
·
კომპიუტარი, პროექტორი
კლუბის წევრები
გაეცნობიან მთელი წლის განმავლობაში
შემდეგ ლიტერატურულ შედევრებს.
ü ნ. დუმბაძის
სემოქმედება.
ü რ. ინანიშვილის მოთხრობები.
ü ასტრიდ ლინდგრენის
მოთხრობები.
ლიტერატურული კლუბის მუშაობის
განრიგი
შეხვედრა
1. 11.10. 15 სთ. 1სთ.
შეხვედრა2. 18.10. 15სთ. 1სთ.
შეხვედრა
3. 25.10. 15.სთ. 1სთ.
შეხვედრა
4. 1.11. 15სთ. 1სთ.
შეხვედრა
5. 8.11. 15სთ. 1სთ.
შეხვედრა 6.
15.11. 15 სთ. 1სთ.
შეხვერდა 7.
22.11. 15სთ. 1სთ.
შეხვედრა 8.
29.11. 15სთ. 1სთ.
შეხვედრა 9.
6.12. 15სთ 1სთ.
No comments:
Post a Comment